3. výzva k předkládání návrhů projektů institucionální spolupráce v rámci finančního mechanismu EHP 2014-2021

Cílem výzvy je zvýšení úrovně lidského kapitálu a vzdělanostní základny.

Projekty mají posilovat spolupráci mezi Českou republikou a donorskými státy (Island, Lichtenštejnsko, Norsko), a to mezi institucemi na všech úrovních vzdělávání, přičemž důraz je kladen na témata demokracie a aktivního občanství ve výuce.

Cíle

Podporované aktivity spolupráce mezi institucemi v ČR a v donorských státech (Lichtenštejnsko, Norsko, Island):

  • modernizovat nebo inovovat kurikula a vytvářet společné studijní programy a kurzy, nebo
  • podporovat rozvoj a sdílení inovativních postupů prostřednictvím vzájemného učení a výměny příkladů dobré praxe v oblasti výukových metod včetně těch, které do praxe zapojují principy otevřené společnosti a věnují se prevenci diskriminace ve školách.

Předpokládané výstupy projektu:

Kurikula, výukové materiály, studie nebo akce typu WS a školení

Zvláštní pozornost by měla být věnována inkluzivnímu vzdělávání, rovnému zacházení a dodržování lidských práv, nebo podpoře občanské angažovanosti a mediální gramotnosti ve školách. Prioritou budou projekty zaměřujících se na zavádění nových metod výuky v oblasti demokracie a aktivního občanství nebo inkluzivního vzdělávání.

Více informací a přístup k on line systému založení žádosti (souhrn Odboru pro rozvoj MU) zde.

Omezení

Začátek řešení: 1. 8. 2021

Délka řešení: 12 nebo 24 měsíců

Podpora až 100 % nákladů projektu, nepřímé výdaje jsou neuzpůsobilým nákladem.

Financování probíhá formou zálohových plateb až do výše 80%, doplacení po vyúčtování projektu

Min částka na projekt 20 000 EUR 

Max částka na projekt 150 000 EUR

Způsobilé náklady: cestovné, mzdové náklady, pobytové náklady, náklady na mezinárodní setkání, projektové řízení, organizace diseminačních akcí apod.

Max jedna žádost za fakultu, žádost se podává v  angličtině. 

Informace pro žadatele na MU
Úmysl předložit projektovou žádost do výzev podléhá schválení vedením MU. Schválení probíhá na základě předložené stručné anotace projektu s prohlášením, že HS zajistí potřebné finanční prostředky k dofinancování projektu. Dále je třeba doložit průvodku návrhu projektu z INET podepsanou na úrovni HS. Dokumenty je třeba dodat minimálně 3 pracovní dny před odesláním projektu. Vzor anotace zde.

Dokumenty

Více informací o výzvě
Souhrn informací k výzvě - Odbor pro rozvoj MU

Důležitá data

Datum Popis
30. 11. 2020

Prosíme o nahlášení Vašeho zájmu se do výzvy zapojit. Zašlete prosím krátkou anotaci na adresu wolfova@fss.muni.cz. Vzor anotace zde.

17. 2. 2021

Termín podání žádosti (do 15 h).

Hlavní kontaktní osoba

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info